

Thom Oosterhof’un küratörlüğündeki, çağdaş sanata dair yenilikçi, sezgisel ve dönüştürücü bakış açılarını bir araya getiren “Formative” sergisinde yer alan sanatçılar Hugo Capron ve John Riepenhoff ile pratiklerinde kontrolsüzlüğün rolü üzerine konuştuk.




Vuslat’ın bilgi ve hikâyenin kuşaktan kuşağa devredilen, dönüşerek varlığını sürdüren birer emanet olduğu fikrini odağına aldığı, yolculuğu Baksı Müzesi’nde başlayan Troya Müzesi’ne uzanan “Emanet” sergisi üzerine bir yazı.




İnsan bedenindeki yıpranmalar ile zihnimizdeki dönüşümler arasındaki ilişkiyi ele alan sanatçı Francesco Albano’nun özellikle son iki yılda ürettiği 19 heykelden oluşan kişisel sergisi “Nehir Yatakları” üzerine bir yazı.


