ETKİNLİKLER
YAKLAŞAN ETKİNLİKLER
24
BUGÜN, AÇILIŞLAR
TEMMUZ
SALI, AÇILIŞLAR
ÇARŞAMBA, AÇILIŞLAR
DEVAM EDENLER
Sinan Projesi
Sinan Projesi
18:00
04 MAYIS
03 EYLÜL

Uluslararası fotoğraf sanatının önde gelen isimlerinden biri olan ve Borusan Çağdaş Sanat Koleksiyonu’nda da önemli sayıda yapıtı bulunan Finlandiyalı fotoğraf sanatçısı Ola Kolehmainen’in 4 Mart–3 Eylül 2017 tarihleri arasında Borusan Contemporary’de açılan “Sinan Projesi” sergisi ve fotoğraf üzerine Perili Köşk’te sanatseverler ile bir araya geliyor.

 
Bir Bedri Rahmi Sergisi
Bir Bedri Rahmi Sergisi
00:00
01 TEMMUZ
30 TEMMUZ

Cermodern, 30 Temmuz’da son bulacak “Bedri Rahmi: Sevmek Güzel Meslek” adında bir sergiye ev sahipliği yapıyor. Bugüne dek yapılmış en büyük Bedri Rahmi Eyüboğlu seçkisi bu. İlk kez günışığı gören eserlerin olduğu, hem şair hem ressam Bedri Rahmi’yi tüm bilinmeyenleriyle bize anlatan kocaman bir sanat deneyimi yaşatıyor sergi. 

 
Mixer’de Karakutu Açık
Mixer’de Karakutu Açık
11:00
16 TEMMUZ
29 TEMMUZ


 Mixer'in genç sanatçılara ve küratörlere fırsatlar sunmak adına gerçekleştirdiği “Mixer Sessions II” için seçilen proje “Karakutu”, Yıldız Teknik Üniversitesi Sanat Yönetimi bölümü son sınıf öğrencisi Burcu Bilir'in küratörlüğünde izleyiciye sunuldu. Sergi temmuz ayı boyunca açık kalacak. 

​"Karakutu" sınırlar dahilinde olup biten her şeyi kaydederken, olağandışılıkları kanıksamış bedenlere çağrıda bulunuyor. Kabul görmüş normlar içine sığdırılmaya çalışılan tüm hayatlar, sindirilmiş felaketler olarak karşımıza çıkıyor. Oysa tüm yaşanmışlıklar en saf haliyle karakutuda barınıyor ve herkes o kutuya ulaşmaya çalışıyor. Küratör Burcu Bilir, kendisiyle yapılan bir röportajda sanatçıları Berka Beste Kopuz, Burcu Pek, Haydar Akdağ, Murat Han Er, Volkan Parlak, Zehra Doğan ile misyonularına dair şunu söylemiş: “İçinde bulunduğumuz atmosferde de bazı şeylerin normal olduğunu söylemek, görmezden gelmek veya bu toplumsal olaylarla ilgilenmemek insanın doğasına aykırıdır. Bir serginin sanatsal, estetik değeriyle birlikte anlattıklarının da bir o kadar önemli olduğunu düşünüyorum ve bu nedenle bir şeyleri işaret eden, sözü olan yapıtları bir arada görmek benim yaklaşımıma daha uygun. Yani “Karakutu”nun kavramsal çerçevesi özellikle benim düşünüp bulduğum bir konu değil bizleri bulan durumlardan oluşuyor. Sonrasında etkili olansa bize dokunan bu olaylara nasıl tepki verdiğimiz”.