#BuFestivalBizim çağrısıyla bu sene İstanbul’un farklı noktalarına yayılan Beats By Girlz Türkiye Festivali, ikinci senesinde 20.000 ziyaretçi ağırladı.
İkinci senesinde bir şehir festivali olarak kurgulanan Beats By Girlz Türkiye Festivali kapsamında bu sene 15 konser, 9 konuşma, 5 atölye ve 2 stand-up gösterisinin yanı sıra çevrim içi atölye ve etkinlikler de gerçekleştirildi. İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İBB Kültür ve Kültür AŞ’nin katkılarıyla düzenlenen festival, Yedikule Gazhane, İTÜ MİAM, İstanbul Kitapçısı Kadıköy Şubesi, Metrohan, Cemal Reşit Rey Konser Salonu ve Müze Gazhane’nin de yer aldığı mekânlarıyla 1-10 Kasım tarihleri arasında katılımcılarla buluştu. Festivalde farklı disiplinlerden 110’a yakın ismin yer aldığı konser, atölye ve konuşmalarla çevrim içi ve çevrim dışı olarak katılımcıların kalıpsız, kuralsız ve önyargısız bir şekilde birlikte deneyimlerini paylaştığı, birlikte öğrenip yine birlikte eğlendiği bir ortam yaratıldı.
Festivalin ikinci senesinde ana destekçiler arasında Nescafé, RedBull, Vitruta, Mey Diageo ve Yves Rocher yer alırken festivalin sahne sponsorluğunu Zuhal Müzik üstlendi. Uluslararası destekçiler arasında British Council’ın bulunduğu festivalin medya destekçileri ise Açık Radyo, Aposto, Argonotlar, Artful Living, calling, Dadanizm, dergy, Salçalı Gündem, Socrates Dergi, T24, Üretim Kaydı ve 20’lik oldu.
Kendi müziğinin peşindeki, kendi hikâyesini anlatmak isteyen genç kadınları destekleyen bir müzik ve teknoloji girişimi olan Beats By Girlz hakkında ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.