07 ŞUBAT, PERŞEMBE, 2019

Lüks Markaların Domuz Yılı Özel Koleksiyonları

Çin kültürü yeni yılı kutlarken takvim döngüsü 2019’u “domuz yılı” olarak atfediyor. Çin kültüründe bolluğun ve servetin sembolü olan domuzlar, tombul yüzleri ve büyük kulaklarıyla başarı ve refahı temsil ediyor. Haliyle lüks markalar da domuz yılını müşterileri için oluşturdukları özel koleksiyonlarla kutluyor. Bunlar arasında İsviçreli saat markaları, İtalyan ve Fransız tasarım markaları, likör markaları ve ayakkabı markaları yer alıyor.

İsviçreli saat markası Vacheron Constantin “Çin burçlarının efsanesi – domuz yılı” sloganlı platinyum ve domuz kabartmalı özel bir saat hazırladı. Johnnie Walker Blue Label ise özel üretim şişelerinde, İngiliz illüstratör Chrissy Lau’nun tasarladığı Çin kültürünü yansıtan domuz figürlerini kullandı.

Gucci, cüzdan modellerine Disney’in üç domuz karakterini taşıdı ve inci efektli reçineden ve metal detaydan oluşan uçan domuz broşları üretti. İtalyan lüks eşya markası Bottega Veneta ve Fransız moda markası Louis Vuitton domuz figürlerinden oluşan anahtarlıklar tasarladı.

Estée Lauder pembe taşlar ile süslenmiş domuz şeklindeki pudrasını müşterilerine sundu. NIKE, “bai jia yi” isimli yama ile yapılan geleneksel Çin desenlerini Jordan ve Converse siluetlerine ekledi.

Vans x Purlicue, Year Of the Pig koleksiyonunda Vans’in zamansız estetiği ve Purlicue’in tasarım felsefesini birleştirerek yeni ay yılını özel bir seri ile kutlandı. Dolce & Gabbana ise karükatür baskı ile oluşturdukları ürünlerle yeni yılı “Domuzun Gücü” sloganıyla kutladı.  

0
615
1
800 Karakter ile sınırlıdır.
Yorum Ekle